CZECHOSLOVAKIA RETRO
PRAGA ALFA, jeden z nejslavnějších modelů, který vydržel v nabídce až do 30. let. V jeho verzi z roku 1919 jezdil prezident T. G. Masaryk. Ve své době šlo o jeden z největších vyráběných vozů.
Měl velmi dobré jízdní vlastnosti, dokázal uhánět i 100km rychlostí o čemž svědčí vítězství v takzvané Alpské jízdě hned v prvním roce výroby. Nejprve se pod kapotu montoval čtyřlitrový čtyřválec, pak ho nahradil osmiválec.
Na snímku je vůz, se kterým závodil herec Luděk Munzar v r.1989 zvítězil ve své kategorii v mistrovství Evropy veteránů.TATRA 602 Tatraplan Sport, Československo 1951 Sportovní závodní dvoumístný otevřený vůz, motor vzadu a pohon zadních kol.
Vůz byl postaven na podvozku aerodynamického sedanu Tatra 600 Tatraplan. Vzduchem chlazený motor V8 (Tatra 603) s rozvodem OHV, objem 2545 cm³, vrtání 75 mm a zdvih 72 mm. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2400 mm, hmotnost 850 kg a max. 225 km/h.
strana 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8